4/23/11

Exhibition of Construction Technologhy~

Hye.... assalamualaikum..

Semalam, bersamaan 22/4/2011 aku dan rakan2 seperjuanganku ada exhibition.. untuk subject Construction Technology.. Kumpulan aku dapat tajuk TOP DOWN METHOD FOR TUNNEL CONSTRUCTION.. dan sebulat suara kumpulan kami memilih case study of DOWNTOWN LINE OF SINGAPORE which is the biggest MRT project in singapore.. Project nie dalam construction sekarang dan contractor yang dapat project ini adalah Ssanyong Engineering & Construction iaitu syarikat dari KOREA, dan juga telah bertapak di singapore selama 30 tahun.. Salah satu megaproject yang telah berjaya disiapkan oleh Ssanyong adalah MARINA BAY, SINGAPORE.. ok.. tue serba sedikit pasal case study.. kat sini aku cuma nak share ngan korang semua sumbangan aku kepada kumpulan aku dalam exhibition nie.. aku telah menyediakan pelekat botol air mineral dan brochure.. hehehehe.. maaflah.. tangan aku tidak berseni nak buat model.. tapi budak laki group aku buat model cantik woooooo...!! aku bangga ngan korang... Hasil Kerjaku seperti dibawah..

Ini idea asal.. tapi bila dah print description pasal method of construction tak nampak la pulak. jadi aku terpaksa edit sedikit..
Dan ini yang final.. aku buang semua description tue..(Click to enlarge)
Brochure-1 (click to enlarge)
Brochure-2 (Click to enlarge)

Selain brochure, presentation board, model dan mineral water kami juga menyediakan video.. Happy watching..!!!


3 comments:

liena said...

yaya ckap note ko nie bgos tok junior2..

Manis Madu said...

ya ka lina? hahaha.. bgus la kalo bgus.. x sia2 buat kan..

yaya said...

ko tau pn farrah copy ko nye masukan kt note dia...cayalah la manis!! :)