8/24/10

THANKS FRIEND...

TERHARU.... thanks kawan2 sebab sokong aku... sophy, man, finie, zati, fida, hafiz @ ahmad, nazri , azar, nadzirah.. korang selalu beri semangat kat aku.. hafiz, aku penah nangis depan ko.. penah ckp ko bodoh time aku nangis, tp ko tetp dengar masalah aku... sophy.. walaupun br kenal dlm setahun lebih aku anggap ko cam abang aku.. ko cool.. memahami aku.. mungkinkah sebab kita sama2 gemok??? hurmm.. mungkin kowt.. hahahaha... azar, walaupun ko nampak cm tak nak amik taw pasal2 menda complicated nie tp ko sbnrnya bgs utk dibawa berbincang tentang kehidupan.. nazri, walaupun awak nampak cm straight and cm abang2 punya perangai tp kadang2 awak beri comment yang agak membina, and selalunya apa yg awak anggap tentang seseorang tue betul.. hehehe.. finie.. walaupun u x taw cm na nak pujuk i, tp i appreciate sgt bila u tnya and beri feedback yang abgus bila i mengamuk walaupun u terasa masa u nak pujuk i, i cakap u bodoh.. sorry eay.. time tue sakit ati sangat... Nadzirah.. walaupun kita skang jarang berborak tp saya tau awak risau akan saya.. saya x da masa nak cerita ngan awak.. tp saya taw awak pasti akan beri comment membina.. to my BFF, zati and fida, i sayang u sgt.. x kira masalah apa yang i ada u tetp care kt i.. wlpn kdg2 kita x sependapat, tp tapa janji kita taw cm na nak jaga hati masing2... lupa nak citer pasl man.. klu dia taw nie msti dia ckp.. SHIT LA KO MANIS LUPA AKU.. AKU TAW AKU BUKAN GENG KAYA.. tu la ayt yang selalu dilontarkan man.. dan aku akan membalas.. MAN KO HENSEM LA... JOM COUPLE.. hahahaha.. man, ko mmg seorang yang prihatin walaupun ko layan aku agak kasar.. hehehe.. tq man kerana sudi dgr cerita aku.. huhuhu... LOVE U ALL MY FREN.. HEHEHEHE...

ini azar... orang pahang nie.. perangai gilo2.. suka kawan ngan awak..
sebelah aku nie ahmad hafiz.. dia suh panggil dia ahmad... tp x biasa lor...
sophy yang comel....
cik finie senget

nazri... rakan senegeri.. memangku jawatan kelas rap. eh nazri yg pakai bju pink tue taw..

nie la man... hahaha.. dia nie kuat majok.. ngader..!!!


my lovely zati... baguih dia nie...


aida rafidah... suka gila klu mengutuk ngan dia.. hahaha


gila skema gambar ko nad.. hahaha.. penulis cerita novel 'manis'

da... nie la dia namanya 'KAWAN'.. bukan kawan yang nak menjatuhkan kawan.. hargailah kawan anda... =)

7 comments:

Unknown said...

alaa yunx...ktorg as ur fren ni akan slalu ade utk u taw...no matter in wat eva condition...juz put aside wateva people will said bout u k...they are jealous with wat u have now...u ade kwn2 mcm ktorunk...dye ade ke??? haha...juz think bout urself k...lantak la kt depa yg coba2 nk jtohkan u suma tuh...mybe kt dunia, depa slamat la...kt 'sana' nnt, we never noe wat will happen kn...so...juz think bout urself k...we're owez here beside u...remember that...okies!!!! muaaahhhhhxxxx...

aki_san said...

haha...terharu manis latak gambar aku kat blog!haha...gambar mmg cam penulis slalu ltak kat belakang buku tu...haha/....hahaha neway sy nak update cite awak.....ble mau cite?

Manis Madu said...

nick: tq so much..

aki : heeee.. makin ntah aper2 ceritanya... nak cerita kena amik masa 7 hari, 7 malam.. hahahaha.. sedih nad..aku penat..penat..!!!

aki_san said...

haha...mood sedey lg ke? takpe la...t bler mood sedey da xde cite kat aku keh!!! hmmm sometimes to tired to tell how tired we are...and it's more tired when the person we tired for just ignore us....i know that!!!

Unknown said...

wow...ayat seorang penulis yg berjaya mmg power la!!!! =))

Manis Madu said...

aki : memg ko boleh jadi penulis terkemuka...hahahah

nick : nantikan kemunculan novel nad.. i heroinnya..

aki_san said...

wei..ko hero la.....xde heroin...ni kisah idup ko...mn ley ko heroin plak...hahaha