1/2/11

Cinderella Story

hye everyone.. hari nie aku nak tunjuk video.. suka tak?? tapi tak boleh pecah panggung lawan DDR (Dato' DR. Rozmey) la hehehe.. pecah punggung ada la.. video nie dah lama pembikinannya.. ianya adalah assignment aku untuk 3rd language di UiTM.. untuk Japanese language part 3.. dengan menggunakan idea aku yang tak berapa kreatif ni.. aku bersama dengan geng aku lepak-lepak kat pelita seksyen 9 shah alam dan aku mencadangkan nak buat video kali ini bertajuk CINDERELLA.. hahaha.. tanya la semua budak perempuan.. semua pon semua nak jadi cinderella.. suka tengok cerita cinderella.. sebabnya happy ending.. kan..kan..kan...??? ok dalam cerita tue aku jadi kakak tiri.. sesuai la ngan muka aku yang garang nie.. video diatas dishoot dirumah aku di shah alam.. video diedit oleh aku gak.. sorry la u oll x da subtitle.. masa aku edit nie serius tak da masa.. berlambak assignment kena siapkan.. hahaha.. biasalah.. aku nie terkenal buat kerja last minute. tanya la kawan-kawan aku.. semua akan bersetuju.. okey.. harap u oll enjoy ngan short movie yang bertajuk 'CINDERELLA STORY' nie.. daaaaa...

para pelakon handalan lagi terkenal adalah :

Aida rafidah atau lebih dikenali dengan FIDA

Nurul Hafinie a.k.a fee-niey gogotz
ayrida nordin

noor izzati a.k.a baby milo
manis madu


really enjoy time pembikinan filem nie.. eh.. video nie.. walaupun perut lapar gila kot.. hehehe.. tgk taw video diatas.. rugi kalau tak tengok.. huhu


2 comments:

Unknown said...

xfhm bahse indon

Manis Madu said...

nakha: bahasa jepon la.. bukan bahasa indon... huh..!!